Meus Signeert, dat is de titel van de nieuwe eindejaarscampagne voor het boek Dagelijkse Kost 2. De uitgever Manteau en Dallas Antwerp bedachten samen met Jeroen Meus een signeer-activatie waarbij het kookboek met persoonlijke handtekening, in geschenkverpakking, als ideaal eindejaarscadeau voorgesteld wordt. Met een online filmpje, een minisite én signeersessies op 5 Vlaamse markten.
Credits:
Client: WPG Uitgevers
Contact client: Marianne De Baere, Ruth Van Ammel, Katrien Peenen
Agency: Dallas Antwerp
Creative Director: Stijn Gansemans
Creation: Stijn Gansemans
Account Director: Annelies Florquin
Account Manager: Alizé Min
Digital Project Manager: Eli Hermans
Digital Production: Dallas Antwerp
Designer: Anthony Buyssens
Film Production: Hotel Hungaria
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]