Dalles en Jeroen Meus signeren nieuwe campagne

Meus Signeert, dat is de titel van de nieuwe eindejaarscampagne voor het boek Dagelijkse Kost 2. De uitgever Manteau en Dallas Antwerp bedachten samen met Jeroen Meus een signeer-activatie waarbij het kookboek met persoonlijke handtekening, in geschenkverpakking, als ideaal eindejaarscadeau voorgesteld wordt. Met een online filmpje, een minisite én signeersessies op 5 Vlaamse markten.
Credits:
Client: WPG Uitgevers
Contact client: Marianne De Baere, Ruth Van Ammel, Katrien Peenen
Agency: Dallas Antwerp
Creative Director: Stijn Gansemans
Creation: Stijn Gansemans
Account Director: Annelies Florquin
Account Manager: Alizé Min
Digital Project Manager: Eli Hermans
Digital Production: Dallas Antwerp
Designer: Anthony Buyssens
Film Production: Hotel Hungaria
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]